Képek Villámhírek

Nikki Benz harmadik naptára, avagy a kreativitás kihívásai

Loading

A felnőtt szórakoztatóipar jelentősen átalakult az elmúlt évtizedekben, a színésznők egyre közvetlenebbül próbálják elérni online rajongóikat, és bővítgetni portfóliójukat. Az OnlyFans platform egyre népszerűbbé válik, és sok színésznő úgy dönt, hogy csakis erre összpontosít. Azonban ahogy az OnlyFans tartalmak mennyisége növekszik, úgy nő a verseny is, és úgy kell a tartalomgyártók szembenézzenek a kreativitás kihívásával.

Sokan közülük teljesen hasonló videókat és képeket állítanak elő, ami megnehezíti, hogy kiemelkedjenek a tömegből – utóbbihoz kreatív ötletekre van szükség. Sajnos ezeknek sokan híján vannak, és inkább a bevált sémákhoz ragaszkodnak: fürdőszobai fehérneműs selfie, néhány havonta kollaboráció más modellekkel, nagy ritkán egy hagyományos kufircolós jelenet, no meg az árukapcsolt bundle-k.

Az ukrajnai származású, 42 éves Nikki Benz azonban kiválóan felismerte ennek a kihívásnak a fontosságát, és új termékkel dobta fel portfólióját. Nemcsak OnlyFans tartalmakat kínál, hanem hagyományos lapozgatós naptárát is kiadta immáron harmadik alkalommal. Ha jobban belegondolunk, nem egy nagy truváj: elkészítéséhez sminkes, fotós, helyszín és nyomdaköltség kellett. No meg ötletek. A felhasznált fehérneműk és cipők jó részét úgy képzelem, eleve a saját gardróbjából szedte elő, de nyilván élvezhette a vásárlást is a felkészülés részeként.

Annak ellenére, hogy ez anyagilag egy kockázatos vállalkozásnak tűnhet, a naptár eszméletlenül sikeres lett, és februárban már nem lehetett kapni, annak ellenére, hogy kissé drágán árulta, magyar pénzben 13k körül. Ehhez jött volna még hozzá a majdnem ekkora posta- és vámköltség, úgyhogy le kellett mondjak róla sajnos. Ráadásul ebay-en is hiába kerestem, egyszerűen nem árulják, tehát optimálisan mérte fel a várható vevőkört és az ehhez szükséges példányszámot.

Ez a példa is mutatja, hogy a szórólapozáshoz hasonlóan a régi, analóg ötleteknek még mindig van helye és jelentősége az online világban. A naptár fotói és a készítése közbeni képek kiváló tartalmak lehetnek a közösségi média platformokon, amivel még szélesebb közönséget lehet elérni és érdeklődést generálni. És ezt Nikki Benz bőségesen ki is használta mind a twitteren, mind az Instán
(utóbbi profilját ismét lekapcsolta a Meta).

Magyarországon korábban mind Bódi Sylvi, mind Mészáros Dóra készített hasonló koncepciójú naptárakat, de valószínűleg csökkent az évek alatt a vevőkörük, hiába adták ők is dedikálva, némely esetben személyesen át ezt a szuvenírt. Már lassan tíz éve nem adtak ki ilyen exkluzív kiadványt, pedig én örömmel látnám a falamon.

Összességében, a színésznők számára a modern tartalomgyártás nemcsak az OnlyFans-en való jelenlétben nyilvánul meg, hanem a kreativitásuk megmutatásában és az analóg ötletek újraértelmezésében. A sikeresek azok lesznek, akik mernek kilépni a megszokott keretekből és innovatív, mégis önazonos módon közelítik meg rajongóikat – legyen az nyomtatott termék, használt fehérnemű, vagy a bevállalósabbak kedvéért az anális keresztségen átesett karácsonyi süti.

Még szintén kedvelheted...